Als pionier in de voedingsindustrie bevestigt de Bel Groep al sinds haar oprichting haar inzet voor een gezonde, evenwichtige en voor iedereen toegankelijke voeding. Dankzij haar porties, het ware handelsmerk van het merk, biedt Bel unieke oplossingen die voldoen aan de voedingsbehoeften van consumenten, terwijl ze het beheersen van hoeveelheden vergemakkelijken. Dit iconische formaat draagt bij aan de promotie van evenwichtige tussendoortjes, die plezier, gebruiksgemak en welzijn combineren voor alle generaties en levensstijlen.
Sinds haar oprichting plaatst Bel gemak en gebruiksvriendelijkheid centraal in haar producten. Via haar iconische merken zoals La Vache qui Rit®, Babybel® en Kiri® heeft de groep individuele porties ontwikkeld die veel meer zijn dan alleen een handig formaat: ze helpen consumenten naar een evenwichtige en bewuste voeding.
Porties staan niet alleen voor gebruiksgemak; ze maken ook deel uit van een verantwoordelijke aanpak.
Het portieformaat beperkt zich niet tot gebruiksgemak of milieuzaken. Het speelt een cruciale rol in de missie van Bel om een gezonde voeding te bevorderen.
Met haar beleid over Verantwoorde Porties gaat Bel nog een stap verder:
Verantwoorde porties zijn veel meer dan een formaat. Ze belichamen de sterke toewijding van de Bel Groep om een duurzame voeding te bouwen, met de behoeften van zowel consumenten als de planeet op de voorgrond.
Ontdek alle engagementen van de Bel Groep op: Le Groupe Bel – home (groupe-bel.com) en Bel | OpenClimat.